I reklampausen på söndagsfilmen pratar någon som inte bara är tandläkare utan även mamma sig varm om någon ny revolutionerande tandkräm som ger fräsch andedräkt i 72 timmar. Nästa sekund har chipsen blivit krispigare och fått så mycket smak att tungan krullar sig. Givetvis är receptet inte bara bättre utan även helt nytt. Tokigast av allt är att philadelpiaost gått helt bananas och släppt en färskost med chokladsmak.

Jag är nog fan den perfekta konsumenten. För jag är han som tittar ner i kundkorgen i kassakön och inser att jag faktiskt köper den där senaste tandkrämen från reklamen. Strax bredvid tandkrämen ligger inte bara de krispiga chipsen utan även en burk chokladost. Så om jag är så ”lättlurad” med tandkräm och chips, gissa då vad som händer om även nördmätaren ger utslag?

KABLANG!

Motörhead Sacrifice Shiraz

Precis så lät det när jag fick se den första reklambilden på Motörhead Sacrifice Shiraz. Det är nog bland det coolaste jag sett vad det gäller musikbrandade produkter. Man får tycka vad man vill om alla dessa vinflaskor och ölburkar som prytts med bandloggor de senaste åren men ingen kommer i närheten av MOTÖRHEADs senaste skapelse. Det är så självklart när man ser vinboxen förklädd till förstärkare.

Jag kan nästan sätta min högra arm på att alla hårdrockare (inklusive undertecknad) kommer att ha en miniförstärkare med tappkran på köksbordet minst en gång under 2013.

Skriv gärna en kommentar…

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s